A vezetés nem csupán döntések sorozata, hanem folyamatos tanulás és alkalmazkodás is. Egy jó vezető nemcsak irányít, hanem inspirál, támogat és fejleszti a csapatát.
Ugyanez igaz a tanári szerepre is: tanítani annyi, mint nap mint nap kapcsolódni, jelen lenni, és képesnek lenni az újraértelmezésre.
Akár új vezetőként keresed a saját stílusodat, akár pedagógusként szeretnéd megtalálni a belső egyensúlyodat, személyre szabott támogatást nyújtok – hogy biztos kézzel navigálj a kihívások között, és hiteles, inspiráló jelenlétté válj a közösségedben.
Hiszek abban, hogy a legtöbb, amit a gyerekekért tehetünk: ha mi, felnőttek – vezetők és tanárok – reflektíven, értő figyelemmel és önazonosan vagyunk jelen a saját szerepeinkben.
Miben tudok segíteni?
Egyéni mentorálás pedagógusoknak
Reflektív kísérés tanároknak, akik újra szeretnék fogalmazni a saját működésüket, megtalálni az erőforrásaikat, vagy új lendületet vinnének a mindennapokba.
Vezetői konzultáció
Támogatott gondolkodás stratégiai döntések, szerepi kérdések, elakadások és belső újrarendeződés mentén – vezetőknek.
Beszélgetések vezetőként – eszköztár és konzultáció
Letölthető, strukturált sablonok és kérdéssorok a kollégákkal való beszélgetésekhez. Kiemelten kezelve az év eleji és év végi beszélgetéseket – egy 60 perces online konzultációval kiegészítve, hogy vezetőként minőségi jelenlétet adhass a kollégáidnak.
Reflexiós folyamatvezetés tantestületeknek
Kiscsoportos vagy teljes tantestületi keretben 1-3 alkalmas reflektív gondolkodás – vizuális és kérdésalapú facilitálással, aktuális pedagógiai dilemmák mentén.
💬 Kapcsolódjunk
A változás mindig egy jó beszélgetéssel kezdődik.
Írj nekem, ha szeretnéd megtalálni azt a pontot, ahonnan új nézőpontot nyerhetsz – magadra, a munkádra, a közösségedre.
